Jestem na etapie wkładania S54 bo mojego m3 e36 (w ori silniku panewka do roboty stąd decyzja o swapie).
Jeśli ktoś byłby na tyle życzliwy by pstryknąć kilka fotek, bo za dużo by tu pisać a zdjęcia wszystko wyjaśnią, to proszę o foto:
- sond lambda na kolektorze i ich połączenia z wiązką silnika tj jak to sie łaczy, wygląd kostek, itp.
- czujnik temp gazów wylotowych i jego połaczenie z instalką. Mam go w kolektorze ale nic do niego nie idzie od silnika wśród tych części co mam. Czy jest on niezbędny?
Teraz kilka drobnych pytań:
- czy używanie wszystkich 6 sond (mam silnik z końca 2003 usa) i wyglada to tak:
1. silnik-> 2. kolektor: 2sondy-> takie jakby wstępne katalizatory na kolektorze

Z tego co wiem, to właściciel e30 z s54 (Christoof, bardzo profi projekt) ma tylko 2 pierwsze sondy przy wyjsciu z silnika i reszte olał.
- czy ktoś zaślepił wyjście z zaworu na pompe powietrza. Nie mam pompy powietrza do silnika i nie zamierzam montować. Wiem ze w e36 m3 jest na pasku i mozna odpiać i nie stanowi to dla pracy silnika, wiec wnioskuje ze w e46 m3 zaslepie zawór na pompe i po prostu nie podłącze pompy mocowanej przy zbiorniku wyrównawczym.
Resztę tematów juz rozpracowałem:
- przejscie z SMG na manual Gertrag z e36 m3 oraz 2mas i sprzegło z e36 m3.
- przeróbka wiązki, komp e46, połaczenia z buda e36.
- układ chlodzenia całkowicie od e36 m3, jedynie zostawiam czujnik temp na wezu do chłodnicy.
- wydech s54 i koncowy e36 m3
- usunieta klima.
Z góry dzięki za fotki
